۱۳۹۹ دی ۴, پنجشنبه

گیلچاردانه - گیل آوایی

0

می رشته ره بوبوم هانده هاوایی

ایتام نه سا بگه هولند چی خایی!

مره گم ایشتاوم، خانم، بمه لات

بازین دیل واهیلا به گه: کوجایی!؟

فارسی

برای رشتِ من باز شده ام هوایی

یکی هم نیست بگوید هلند چرایی

با خود می گویم می شنوم می خوانم، لات می شوم

سپس دل سرگشته شده می گوید: کجایی!؟

1

می چوم دریا بوبو خالی پی-یاله

مره تامتوم بزه، دیل پوره ناله

تی عکسه سر فی وه ارسو، منم قاق

ده گورشا بوم خایم دونیا بکاله

فارسی

چشمم دریا شده پیاله ام خالی

دم فروبسته ام، دل پُر از ناله

روی عکسِ تو اشکم می ریزد، من هم حیرانم

دیگر داغ شده ام می خواهم دنیا فرو بریزد

2

شبونی کی نوشونه چوم تیبه خُو

تی گیسُونه دانه موچی مرا تُو

تیبه خونه، گونه، بُونه یه ته زاک

هیتو کیشکا بُونه بی خو خونه تُو 

فارسی

شبهایی که چشم بخاطر تو خواب نمی رود

گیسوی ترا با بوسه تاب می دهد

برای تو می خواند، می گوید، مثل یک کودک می شود

همینطور جوجه ای می شود که بی خواب تاب می خورد

3

چوتو وا تاسیانی یا دوارم!؟

تورابو غوربته مئن وا بوارم!

کولوشکن می گیلان، منمه کیشکا

می دیمه سر واسی ارسو بکارم! 

فارسی

چطور باید از پسِ دلتنگی بر آیم!؟

دیوانه شده در غربت باید ببارم

گیلان همچون مرغ کرک است من هم جوجه اش

روی گونه ام باید اشک ببارم 

24دسامبر 2012

4

بوکودم درده دیل، دریا بدا گوش

اودوشتم می پیالا، اون بوگفت نوش

بازین جه تاسیانی بوبومه قاق!

میجا دریا بزه جوش بوشو جه هوش

فارسی

درددل کردم دریا گوش کرد

پیاله ام را نوشیدم دریا گفت نوش

سپس از دلتنگی مات زده شدم

بجای من دریا جوش زد از هوش رفت


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر