۱۴۰۲ بهمن ۱۹, پنجشنبه

یادآوریها2 - گیل آوایی

سراخر دیمیره می ارسو مرا / اونی کی فوقوفته مرا ناروا

سراخر فوقوسان تومانا به شه / می جان واج آیه زخمانه ره دوا

ایروز شومی شه ونگو زاری مرا / آیه خنده لب هانده، دس دسکلا

سراخر دپرکیم جه آ فوخوسان / بازام تی تی وارانا به را به را

نوخور قورصه دونیا نمانه ایجا / همش رادواره، دواره بلا

چره شومه نالانا باور کودن!؟ / چره وا آمی سر ببه بی کولا!

منم من کی واستی بدم خاکه جان / منم من کی جنگل می جا به پنا

ویریز می مرا یاوری وخته یار / بی یا تا بیبیم جه شومانان سیوا!

فارسی واگردانن شیمی پا2015

////

1

زرتشت نماد نام ایرانی ماست/ اسلام نشان ننگ و بدنامی ماست

از بهر حقارت است الله الله/ عمامه بسر برای ناکامی ماست 

2

من با دل خون و خاوران آمده ام/ از داغ و شکنجه ها بجان آمده ام

ای حاکم تازی بتو از من پیغام/ از ریشه کنم ترا، از آن آمده ام

3

از بهر وطن با سر و جان آمده ام / با مهر وطن چو آرشان آمده ام

بر رهبر جمکرانی از من پیغام/ خونخواه وطن منم از آن آمده ام

.

2011 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر