۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۴, جمعه

یادآو ریِ فیسبوک در چنین روزی!- گیل آوایی

 1

تاسیانی

.

خیالوشبوآسمانه جیگیفته تی تی

شه بزه جنگلا

جه می اوخان

انهمه تاسیانه

کی وا اوچینه!

 

فارسی:

دلتنگی

.

خیال و شب و آسمان دریغ شده از ستاره

عرق سرد بر جنگل نشست

از هوار من

اینهمه دلتنگی را

چه کسی بر می چیند

2016

2

می دیلی واهیله بشم بخانه

مرا آیوانه سر می مار دوخانه

بینیشته هیره جیر مرا بده ناز

پیله که وا بدم زاکی بمانه

 

فارسی

دلکم سرگشته شده بروم خانه

مادرم از سر ایوان صدایم کند

نشسته زیر پاگرد ایوان نازم بدهد

بزرگی را رها کنم، کودکی بماند

 3

چوما ارسو دره یادا بزه چو

هاتو زاکا بو گه می جانه مار کو

جه چوم ارسو سی یا ابرا دوارست

جه غورصه آه زنه می دیمپرا فو!

فارسی

چشم را اشک افتاده، یاد را تحریک می کند

همینطور بچه شده می گوید مادر جان من کجاست

اشک از چشمان فرا تر از ابرِ سیاه شده

از غصه آه گونه هایم را فوت می زند.

4 

آ فیسبوکام بوبوسته می آویسی!

می دیلا چو زنه گه وا بینویسی!

منام تورا بو جه آ ولوله زاک،

آخه غوربت کی دانه چی نیویسی!؟

 فارسی

این فیسبوک هم شده هووی من

دلم را تحریک می کند می گوید باید بنویسی

من هم دیوانه شده ام از این بچۀ سر به هوا

آخر این غربت چه کسی می داند چه می نویسی!؟ 

2014

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر