۱۴۰۲ آذر ۲۳, پنجشنبه

چندتا گیلچاردانه - گیل آوایی

0

می رشته ره بوبوم هانده هاوایی / ایتام نه سا بگه هولند چی خایی!

مره گم ایشتاوم، خانم، بمه لات / بازین دیل واهیلا به گه: کوجایی!؟

فارسی

برای رشتِ من باز شده ام هوایی/یکی هم نیست بگوید هلند چرایی

با خود می گویم می شنوم می خوانم، لات می شوم/ سپس دل سرگشته شده می گوید: کجایی!؟

2014

 1

بازام می دیل بوبو رشته هوایی /هاچین تورا بو گه غوربت چرایی!؟

منام قاقا بومه جه می دیله کار / نیگیره هیشکسه جوز گیل آوایی!

فارسی

باز دلم برای رشت هوایی شده/همینطور دیوانه شده می گوید غربت چرا هستی!؟

من هم حیران مانده ام از کار دلم/به هیچ کس گیر نمی دهد بجز گیل آوایی!

یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۳

 2

11آوریل2012 در اندوه درگذشت پوررضا

گیله لَوی تو بوشویی کی بخانه / گیلک بی تو واسی تنها بمانه

اوخانه جنگله گیلان تی فریاد / امی چوم ارسوواره دانه دانه

////

تو کی بی جلده کوتر گیله باما / بوشویی من آویرم گم تی ناما

سی یا ابرانه مئن می ایجگره داد / بوشویی تو بنا غورصه خو داما

3

نیگیرم ول جه دیل گفتن نی یارم / شواله وا بیگیرم تا بوارم

هاتو واهیلابوستن، گورشا بون، قاق / ناها جه دیل کی غورصانا دوارم

فارسی

آتش نگیرم از دل گفتن جرات نمی کنم/شعله باید بکشم تا ببارم

همینطور حیران شدن، داغ شدن، حیرانی/از دل هست که از پسِ غصه ها بر می آیم

 4

شبانه مستی یو تسکه دیلو یاد / خیالام پاک کولوشکن به، می دیل داد

چوما وارش بیگیفت جه دوری یه خاک /  مره چی نه جغیر از داد و بیداد

فارسی

مستی شبانه وُ دلِ تنگ و یاد( خاطره(/ خیال هم انگار مرغِ با جوجه هایش را می شود، دلِ من داد(فریاد)

چشم را باران گرفت از دوریِ خاک/برای من چه می گذارد غیر از داد و بیداد

پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸ ژوئیه ۲۰۱۳

5

آخه بی تو مره دونیا چی واستی ست!؟ / مرا هرکی دینه گه کی طرف کیست!

جه ارسو پاک ایسم وارش هاچین هیست / بدا فارسی بگم هیست تر زمن نیست!

فارسی

بی تو آخر دنیا برایم برای چیست/هرکس مرا می بیند می گوید طرف کیست

از اشک درست مثل باران خیس هستم/بگذار فارسی بگویم خیس تر از من نیست!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر