۱۳۹۸ فروردین ۴, یکشنبه

سه تا گیلچاردانه-گیل آوایی

1
آمی دیلانه حرفان با نیگایه
سیوایی ایپچه از شرمو حایایه
آمی چومان زنه گب رادواران
تی چوم می چومه امرا دسکلایه!

فارسی:
حرفهای دلِ ما با نگاهست
جدایی یک کمی از حجب و حیاست
چشمهای ما در راه که هستیم حرف می زنند
چشم تو با چشم من پایکوبان است!
( دسکلا=دست زدن از شادی/پایکوبی/شادمانی)

2
جه تی دیل تا می دیل، راشی نیگایه
سیواییم، فاصله حوجبو حایایه
تی چوم می چوم، می چوم تی چومه امرا
زنه گب!، پاک مثاله دسکلایه!

فارسی:
از دلِ تو تا دلِ من، راهِ پیوند نگاهست
جدا هستیم، فاصله حُجب وُ حیا هست.
چشم تو با چشم من، چشم من با چشم تو
حرف می زند، درست مانند پایکوبیست!

3
شبانا دام ناهان می دیله کاره
چومانا چو بزنه تا بواره
منام واهیلا بم جه می دیله کار
کی دیل نقاره یه، چومام دیاره!

فارسی
شبها دام گذاشتن کار دل من است
چشم را تحریک کند تا ببارد
من هم حیران شوم از کار دلم
که دل نقاره است، چشم هم دایره!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر