۱۳۹۸ اسفند ۲۸, چهارشنبه

سه تا قدیمی گیلچاردانه- نوروزانه!- گیل آوایی

1
بامو نوروزو من هانده آویرم
بازام واستی غریبه سر ویگیرم
ببم هانده منو می بوطری ودکا
چومه ارسو، بگم، واگم، دیمیرم

فارسی:
نوروز آمد وُ من باز هم گم شده ام
باز هم باید غریبی را سر بگیرم
باز هم من باشم وُ بطریِ وُدکایم
چشم اشک بگیرد بگویم بازگویم غرق شوم

2
هاتو قاقیم، منو هفسینه نوروز
او روزا من دارم، هفسینام آ روز
هاچین شانته بوبوست می داره ولگان
بهارا ده هاوار : نوروزه ایمروز

فارسی:
همینطور مات هستیم، من و سفرۀ هفت سینِ نوروز
آن روز را من دارم، هفت سین هم این روز را
بیهوده دلقک شده است برگهای درخت من
بهار را هوار می زند: نورز است امروز

3
مرا گِه خوش بحاله تو کی دوری
جیویشتی، دوری یو چومانه نوری
مره قاقم جه می هرشب کودن داد
چی گورشم من جه دوری دوری دوری

فارسی:
به من می گوید خوش به حال تو که دوری
از  خطر رستی، دور هستی وُ نورِ چشمی
با خودم حیران می مانم از فریاد کردنِ شبهایم
چه داغ شده ام از دوری دوری دوری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر