۱۳۹۸ خرداد ۱۵, چهارشنبه

اگه ایران بشم، دوشمن می رافا - گیل آوایی

اگه ایران بشم، دوشمن می رافا
اگه ایران نشم، غوربت می بپپا
ایسام با دوشمنو غوربت کرا قاق،
نانستیم می وطن دوشمن گیره جا!

فارسی:
اگر ایران بروم، دشمن منتظر من
اگر ایران نروم، غربت مرا می پاید.
مانده ام با دشمن و غربت، مات،
نمی دانستم دشمن در طنم جا می گیرد!
عکسا جه اینترنت ویگیفتمه!


2
خیالا چو نزن، تورم، آویرم
بازین واستی جه می ارسو دیمیرم
مرا واهیلا کود، ده آ پیله لات
تو نام کی چو زنی وا ول بیگیرم
!
فارسی
خیالم را تحریک نکن( دست رو دلم نکذار)، دیوانه ام، گُمم
سپس باید از اشکم غرق شوم
مرا این لاتِ بزرگ سرگشته کرده
تو هم که تحریک کنی باید زبانه بکشم( آتش بگیرم)

 3
ایسو دونیا، مره گیلان ایسویه
می گیلانو ایران می چومه سویه
واویلان دان نوا "من مرا قوربان"
کی دونیا فان دمه گیلانه مویه
!

فارسی
برای من دنیا یک سو، گیلان یک سو است( سو=طرف)
گیلان و ایرانِ من روشنایی چشم من است
رو ترش نکن ادا در نیار که از خود راضی ام
که به دنیا هم یک موی گیلان را نمی دهم
!

نگم لاجُون کی روم، لندن، آویر به
می رشتو انزلی ور سربیجیر به
سوئیسه آلپو هر جا جه اوروپپا
مگه می دیلمانه جور یا جیر به!؟


فارسی
نمی گویم لاهیجان، که رُم، لندن گم می شود
در برابر رشت و انزلی ام سر افکنده می شود
سوئیس وُ آلپ وُ هر جا از اروپا
مگر بالا یا پایینِ دیلمان من می شود!؟

مگه هرتا جیگا می جا جیگا به
اوروپا گیلکانه پا جیگا به
هاچین تینتیر نامو لندن، پاریس، روم
کی لندن روم پاریس، لشته نشا به!؟


فارسی
مگر هر جایی جا و مکان من می شود
اروپا جای پای گیلکها می شود
بیخود سوسو نیا لندن، پاریس، رُم
که لندن رُم پاریس، لشته نشا می شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر