۱۳۹۴ تیر ۱, دوشنبه

تسکو تنا شب - گیل آوایی

0
تسکو تنا شب
.
تامبزه شب
خو چادرا واشاد تا چوم چوما نیدین

درجکه جا
رخشان کشیم امی تسکه تامتوما زئنا
دوتایی
بی چوم پیله قاق!

منو می میان
درجه که شیشه یه ایتا چوم دکف
گلف گلف سیوا
ایتا لل آمی مهمان
هان!

فارسی:
شبِ ساکت و تنها
.
شب لب فروبسته
چادرش را تا چشم چشم را ندیدن گسترده است

از پنجره
شکلک در می آوریم برای بی صدا بودنمان
دو نفری
بدون پلک زدن، مات!

در فاصلۀ من و منِ من،
شیشۀ پنجره است تا یک چشم افتادن
فاصله فاصله جدا
یک حشره مهمان ما
همین!

1
واهیلی!
.
من مرا فان دِرَم
درجکه مئن
می من، مرا
شبا کشاشو
خیالا اورشین کونیم تام بزه
دیل بوشو ماری خاک
آخ.............
سله گوسکایانو
شبه سمفونی!
تی تیانه چوم پیله زئن!
هان!

فارسی:
سرگشتگی
.
من دارم منِ من را می نگرم
میان پنجره
منِ من، مرا می نگرد
شب را در آغوش گرفته
خیال را در هم می ریزیم بی حرف
دل رفته است به خاک مادری
آه......
غورباغه های آبگیر
سمفونی شب!
چشمک زدنِ ستاره ها!
همین!




۲ نظر:

  1. قبلا هم شيمي يو تيوب كارانه رو عرض بكودم خيلي شيمي كاران دوست دارم ا غربت ميان چيزهاي زيادي كه امره اويه به چشم نامويي شيمي چكامه هانه ميان مره دل سوج كنه
    روده درازي نكونم ايتا غريب دكفته ديگرم از رشت كه كانادا مين ايسام و شيمي نوا همراه ياد خانه مادري كنم و نانم بگم زندگي كه دورغه ولي ده هانه
    اما هم خيليانا ماناستان ورق روزگارا برگ برگ زنده ريم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایتا گیلان درود همشهری جان
      غوربته مئن آدم ماری خاکو ماری زبانا ویشتر حس کونه. خوشحالم کی امی گیلیکی زبانه هاوایا داری.
      تی قوربان

      حذف